Känns inte som helg

Fredag idag men känns inte direkt som helg. Måste upp tidigt hela helgen för att plugga. Idag har inte varit en lyckad dag om man ser till tentapluggandet. Kan bero på att vi var hemma hos en kompis som har världens sötaste lilla cockerspanielvalp. Det går bara inte att låta bli henne! Mitt hjärta bara smälter:) Längtar något enormt tills dess att jag kan skaffa mig en egen liten vovve!

Nu ska jag iaf ta fredagkväll och gå upp till Malin en sväng. Vi ska laga bakpotatis med en god räkröra till. Efter det blir det lite godis framför Mamma Mia filmen :)

Vad händer hos er en fredag som denna?

Kommentarer
Postat av: Sweet life style

för mig känns de som helg :D

2008-10-03 @ 18:06:28
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Emma

Jag kom hem, åt middag och somnade i soffan... haha. Vaknade 21.30... hela kvällen borta :)

2008-10-03 @ 22:55:03
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0