Tillbaka efter en liten paus

Förlåt för enormt dålig uppdatering. En vecka helt utan bloggande. Har haft fullt upp i skolan (vilket jag kommer ha ända fram till den 16 december) och nu i helgen har Johan varit här♥. Bloggen har helt enkelt inte orkats med. Men nu är jag tillbaka en sväng igen:)
Veckan är inte mycket att prata om men helgen har varit enormt mysig med en massa film, vin, ikea- och biobesök. Igår var vi på bio och såg den nya Bond-filmen med Malin och Pär. Fick oss ett ordentligt träningspass då vakterna på bergakungen upptäckte att vi hade bokat biljetter till fel biograf. Det var bara att springa/powerwalka in mot kungsportsplatsen till den rätta biografen. Vi hann precis klämma oss in på våra platser innan filmen började... puh svettigt säger jag bara! Filmen var väl sådär tycker jag, inte riktigt "Bond klass" men en helt ok biofilm. Efter bion blev det lite vin och spel uppe hos Malin och Pär. Nu har Johan precis lämnat mig men det känns inte så jättetungt denna gång då jag åker hem till kga redan på onsdag! Så vi ses ju snart igen :)

Hoppas ni haft en bra helg!

Idag är det ju inte vilken söndag som helst, det är ju fars dag! Ett kollage tillägnat min far kommer senare... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0