OJ vilken måndag...

Oj vad blåsigt det är ute idag! Fick till och med trampa allt vad jag kunde i nerförsbackarna för att komma någonstans på vägen till skolan. När jag vaknade imorse smällde dessutom regnet mot rutan. Ingen bra start på veckan. Men som tur var slutade det iaf att regna tills dess att jag skulle cykla iväg. Det gjorde det säkert endast för att jag redan byltat på mig regnjackan...
Oj vad svår denna kursen är, idag kände jag mig helt nollställd på workshopen. Kunde ingenting. Plugg plugg plugg som gäller fram till tentan den 16 december.
Oj vad skönt det var att träna nyss. Det var jag och löpbandet idag helt enkelt:)
Oj vad hungrig jag börjar bli nu... Ska laga fetaostfyllda kycklingfiléer.. mm...

Var inte ens meningen att det skulle bli så många "oj", det bara blev... Lite roligt tyckte jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0