Mjao

Hade otroligt roligt igår på halloweensittningen! Massa dans, vin och roliga människor! Sen kanske jag inte var så jättelik en katt kanske... Men men kul hade jag ändå! Här får ni en liten bild på hur jag såg ut. Visst är klänningen som jag fick i present av Johan förra helgen helt underbar!?

 

Helena såg till skillnad från mig (?) väldigt skräckinjagande ut, med äckliga sår på halsen. Jag hade ingen kamera med mig men ska få bilder och då ska ni självklart få se!
Idag har det varit en något seg dag kan jag säga, inte så konstigt kanske då jag inte kom i säng innan fyratiden imorse. Har varit underbart väder idag så jag passade i alla fall på att följa med Caroline och hennes syster ut till skatås för lite foto och promenad. Har tagit några fina bilder som troligtvis kommer upp inom kort!
Ikväll myser jag hemma i soffan själv med lite godis och massa film! Skönt att ta det lugnt. Vad hittar ni på?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ooh så läcker du är! :D

ingen fara, vi får ses ngn annan dag. ha de bäst! Stor Kram

2008-11-01 @ 22:22:11
URL: http://malinminelli.blogg.se/
Postat av: johanna

Gulligt!

2008-11-01 @ 22:30:12
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0