Två favoriter

image281

tänkte tipsa mina kära läsare om två av mina favoritprodukter just nu. 1. Body Butter (Moringa) från The Body Shop, luktar helt underbart! 2. ACO sun kissed face cream, ger en lagom, fräsch brun utan sol effekt (inga ränder!).

Idag har det varit marknad nere på stan. Varit där en sväng, men stod mest och snackade med Linda i hennes tält. Köpte lite presenter till far som fyller år idag, GRATTIS!!! Nu ska vi snart grilla sen blir det kanske lite party? Johan kommer hem från Norge ikväll också, som jag saknat honom!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Måste prova ACO's BUS alltså.. alla säger ju att den är bra! Den jag har nu blir man lite fläckig av... Inte så snyggt kanske ! ;D

2008-05-04 @ 14:13:11
URL: http://twentysomething.webblogg.se
Postat av: Anonym

har också den där body butter burken, den är helt fantastisk! :D

2008-05-04 @ 19:32:37
URL: http://malinminelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0