Tredje året avklarat

Då var det tredje året på min utbildning avklarat. Tänk att det redan gått tre år! Kan verkligen inte fatta det! Bara ynka 2 år kvar innan jag är redo för arbetsmarknaden! Terminen avslutades med ett muntligt föredrag inom ämnet läkemedelskemi. Vi skulle efter man hållt sitt föredrag kritisera varandra sen var det lärarens tur att säga vad han/hon tyckte. Det gick jättebra för mig! Fick mest fina ord :)

Efter skolan begav vi oss några stycken hem till Vesela i klassen för att goffa i oss pizza, tårta och chips. Hon ska gifta sig i sommar och ville ha lite avslutningskalas o visa brudklänningen, och åå så vacker den var!

Vilken värme det är ute idag, helt sjukt ju! Tycker synd om dem som ska springa maraton i helgen i den här värmen, hade aldrig pallat det.

Men NU mina vänner, NU är det SOMMAR!!!!!
(=båtliv som förra sommaren??)
image379

Nu ska jag packa packa och packa... Och städa... Och packa lite till... Och sen städa... Johan kommer hit ikväll (har inte setts på en hel månad!!!!) och imorgon bär det av mot karlskoga!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt med lite vila från studierna! :)

2008-05-30 @ 18:50:34
URL: http://twentysomething.webblogg.se
Postat av: Anonym

grattis duktiga du! sköönt med sommarlov! :D

2008-05-30 @ 21:13:44
URL: http://malinminelli.blogg.se
Postat av: Pernilla

Guud tänk att det redan gått 3 år, tiden bara rusar förbi.

Ja det är så himla typiskt, men idag har jag shoppat lite i allafall;)

Självklart ska vi passa på att umgås!

kramar

2008-05-31 @ 20:50:42
URL: http://pernillamariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0