shopping idag!

Idag blir det shopping! Ska snart bege mig nedåt stan med Malin. Visar resultat senare:)

Gårdagen var som sagt helt galet kul. Vi var på Liseberg från 14 tiden nästan tills det stängde kl 22. Vi åkte allt flera gånger :) Min mage mådde sådär efteråt kan jag säga. Man är inte riktigt vad man har varit. Tål inte lika mycket som när man var barn! Efteråt begav vi oss till Gothia Towers och tog en god kaffedrink och kollade på den enorma utsikten över stan! Blev även en liten sväng hem till en i klassen efteråt så kvällen blev ganska sen. Men en toppendag rakt igenom var det!

Malin på Gothia, så fin utsikt!
image375 

mm, vissa har tur minnsann... Carro vann på första försöket... *inte alls bitter* :)
image376


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hoppas du hittar nå fint :) Ska också shoppa lite idag tänkte jag!

Ha en bra dag :)

2008-05-29 @ 14:07:39
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Nicolaigunhild

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2008-12-15 @ 10:46:50
URL: http://nicolaigunhild.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0