schlager ikväll?

image357

Så nu har jag ätit upp min morgongröt och ska strax bege mig iväg och plugga med de andra. Tänkte bara säga godmorgon :) Jag är grymt trött idag, ingen alls lust att gå upp. Men bara att bita ihop nu... Sitter här och funderar på att ge mig själv en liten tentapresent för att pigga upp mig ;) Det är ju faktiskt såå synd om mig, hihi!

Har faktiskt en liten sak att längta till, ikväll ska jag och Helena göra tacos och antagligen kolla på Sclagerfestivalen. Ska ni kolla? Hur tippar ni? Låten är lite sönderspelad här hemma nu tycker jag men hoppas den kan slå neråt Europa... Fast det känns kanske inte så troligt? Blir väl lika besviken som varje gång nuförtiden!

Nej nu ska jag iväg! Kramar!

Kommentarer
Postat av: Vendela

Joodå, lite schlager hade jag nog tänkt titta :) Tror nog inte det blir någon vinst för lilla Charlotte, men det ska väl kunna gå hyfsat. Fast man kan ju aldrig veta med den där tävlingen, det har ju visat sig förr ;)

2008-05-24 @ 14:18:38
URL: http://psalmijanuari.blogg.se
Postat av: Karin

Tror hon kommer bland topp 5 iaf =)
Schlagernörd ut i fingertopparna det e jag de =)

2008-05-24 @ 22:40:37
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag hade faktiskt tippat topp 5 men det kunde man ju glömma...lackade efter att 10 länder hade röstat så då gick jag o la mig...haha*

2008-05-25 @ 21:33:33
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0