Dagen som gått

Dagen har bara försvunnit! Började med skola i två timmar sen träffade jag Pia för en lunch på stan. Sen blev det några affärsbesök också... Har köpt en tunika (linne), men jag inte bestämma mig för om jag tycker den är hemskt ful eller hemskt fin. Lägger in bild sen så får ni avgöra om den får stanna eller inte :)
Cyklade i alla fall hem och kastade på mig springkläder och gav mig ut på en springrunda med Malin följt av styrkeövningar på gräsmattan utanför oss. Så nu sitter jag här svettig och äcklig och ska kasta mig in i duschen och sen ska det pluggas hela kvällen.

Igår fick jag för övrigt värsta städrycket. Skrubbade hela badrummet, torkade ur och sorterade skåp, städade köket, rensade klart garderoben, dammsög, dammade! När jag helt plötsligt kollade på klockan upptäckte jag att kl var 02.00! Dags att gå och lägga sig då kände jag... Men jag kunde ha fortsatt, hade massa energi! hehe...

mm vill ha lördag igen....
image310

..och ja, grillade sockerbitar var gott :)

image311

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja du, gör både gratis och tar betalt. Beror lite på om beställaren är villig att betala eller inte. :P
Betalande går dock före de som vill ha gratis. Helst vill jag ju ha någon form av ersättning med tanke på all tid man sätter av =) Men det är inget tvång.

Du får som sagt maila in önskemål =) Har ett gäng att göra nu men hinner säkert göra en åt dig innan min resa! :)

2008-05-12 @ 17:36:16
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0