Årets bikini och sömnlöshet

Oj vad jag har sovit dåligt inatt. Hatar sådana nätter då man bara ligger och grubblar och tänker på en massa saker och kan inte sluta! Gick många timmar innan jag somnade...
Idag har jag inget schemalagt i skolan. Men måste dock plugga massor. Men nu ska snart iväg och träna en sväng innan jag sätter igång med något annat.

Just det, igår hittade jag årets bikini, en billig en från H&M! Svårt att fånga på bild men svart med guldiga prickar är den!

          image289

Köpte även massa smink för mitt presentkort på make-up store! Tänk att bara kunna gå in och välja och vraka. Hur kul som helst!

Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jobbigt när man inte kan sova för att tankarna bara snurrar.
Jätte fin bikini btw, och underbart att shoppa så mkt smink...vill jag också göra=)
hihi tack, det kommer mer bilder på Lennox sen=)
kraaam

2008-05-07 @ 12:52:10
URL: http://pernillamariaa.blogg.se
Postat av: Georgyvonne

Merci for all the wonderful writings

2009-08-24 @ 08:17:17
URL: http://georgyvonne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0