Äntligen

Lättnad, nu är tentan över! Den var lång och lite småklurig men det kändes faktiskt ganska bra! Ikväll blir det party och imorgon ska jag unna mig en riktig lång sovmorgon!!! Ska bli så skönt, känns som evigheter sen!
Unnade mig förresten självklart en liten tentapresent, den fina sailorklänningen jag bloggade om borde ligga i min brevlåda inom kort ;)

Rotade fram lite bilder på hur det kan se ut när vi har klassfest/sittning, det här blev resultatet:

image360

image361

image362

image363

Jag säger bara HAHA vad mycket kul vi har haft! den första är från en sittnning där alla skulle klä ut sig till troll. På de andra är vi utklädda till secret agents (tss). Vi skulle klä ut oss till ett yrke som vi valt om vi inte gick apotekarlinjen! Vi gick omkring med hörsnäckor i öronen och plastpistoler med alkohohaltiga drycker i. Det var en rolig kväll det...

Lite lugnare blir det dock ikväll hoppas jag! Kameran får följa med! Hörs senare eller imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0