Ännu en dag på bibblan

Nyss hemkommen från biblioteket, som numer är mitt nya hem. Gick ganska bra idag, trots en massa oljud och spring överallt, vissa verkar verkligen inte fatta att de befinner sig i ett bibliotek. Nu ska jag fortsätta med annat plugg här hemma inför tenta 1 imorgon. Hoppas jag klarar den, har inte så mycket val i och för sig. Om jag inte klarar den ryker väl sommarjobbet...

Har bokat plats till ett cykel/cirkel pass ikväll, verkligen världens bästa träning!! Jag intalar mig att jag pluggar såå mycket bättre bara jag får träna lite... För visst är det så? :) Har testat alla undanflykter som finns tror jag.. *hrrm*

Återkommer senare med lite roligare inlägg förhoppningsvis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0