vårkänslor!

Min helt pluggfria helg har påbörjats hemma i kga, så sköönt att veckan är över! Duggan gick mindre bra men strunt samma...Nu är jag iaf ledig! Har varit ute på en långpromenad med min sötisvovva Aida, riktigt varmt ute! Nu är våren på väg! Igår i skolan satt folk ute och åt lunch och idag åkte vantarna av!

Har inte planerat så mycket för helgen, ska göra det som jag känner för helt enkelt. Upptäckte förrut att det är inomhus friidrotts VM nu! Det hade jag missat, brukar ha koll på sånt. Så det kommer nog bli några timmar framför det :)

Ha en bra helg!

kan man få nog av bilder på denna söt(grå)nos =)
image172


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, snö in charleswood! (?) :D

2008-03-09 @ 18:19:07
URL: http://malinminelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0