vädret jävlas med mig

Varför blir det alltid tokväder när jag har planer på att vistas utomhus? Imorse hade jag och två vänner bestämt oss för att åka ut till Skatås (ett skogsområde med löpspår) tidigt för att springa en tur. Jag gick upp halv nio för att hinna äta ordentligt frukost. Men när jag vinklar upp persiennerna för att blicka ut över gräset och mötas av den lovande solen får jag mig en vit chock. SNÖ! Överallt! Varför nu?? Hmm verkar sannerligen som att vädrets makter har något mot mig...

Går ganska bra med pluggandet just nu, och snart är det bara upploppet kvar. Snart bara en vecka kvar. Åh tänk när det är över! Då väntar en hel veckas förtjänt ledighet... Härligt... Åker hem till Kga på ons, ska som vanligt bli skönt att komma hem! Dessutom ringde Sofia idag och sa att hon skulle hem! Så kuuuul, träffas inte så ofta nuförtiden.

Kram♥

Kommentarer
Postat av: Elin Fossmo

Tjeena! :) kul att du hittade mig här :P
JOda allt är bra, händer inte mycke spännande på Willys alls faktiskt, de gamla vanliga!! :D
Hur är de själv i göteborg? Inte tröttnat på plugget än? :P Kram Elin

2008-03-18 @ 22:11:49
URL: http://pumanan.blogg.se
Postat av: Elin Fossmo

Jag jobbar en del i påsk men de lutar åt utgång på statt i karlskoga på lördag, när & var ska du gå ut? :) Kramkram

2008-03-20 @ 16:44:05
URL: http://pumanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0