Trötter

Precis tagit en lång varm skön dusch... Tänk vad skönt det kan vara att duscha ibland. Är trött i kroppen efter kvällens träning. Är trött i huvudet efter dagens pluggande. Är trött helt enkelt.
Dagen har varit helt ok. Efter föreläsning och en stunds pluggande i bibblan mötte jag upp Helena på stan för en snabbfika på condeco och en minitur på stan. Var skönt att komma ifrån en stund och alltid lika kul att umgås med Helena! 

Snart helg nu, ni kan aldrig gissa vad jag ska hitta på? Håll i er nu..... Jag ska.... pluggaaa! Till förbannelse. Nej men lite annat ska jag väl hinna med också. Ska exempelvis träffa min kära barndomsvän Emelinda som är i stan på besök, trevligt! Sen är det ju melodifestival-final, det kan man ju inte missa (eller?).

Nej nu ska jag krypa in i min toffel och slumra lite... gahh sötnos!
image180

(Bilden är från humorsajten.com om ni inte förstod det. Blivit dåligt med egna bilder nu ett tag, har inte så mycket att fota just nu, men ska bättra mig!)

Blogg.se har krånglat under kvällen. Detta inlägget skrevs för några timmar sedan men jag kunde ingte publicera det då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0