Slut på helgen

Nu börjar min pluggfria helg gå mot sitt slut och imorgon åker jag tillbaka till kära Göteborg. Blir bara där till på torsdag då jag åker hit till kga igen =) Men nästa vistelse här blir dock inte pluggfri... Nu börjar tentaperioden... Blandade känslor för det, känns som det är så mycket jobb kvar om jag vill klara tentan men samtidigt vill jag bara få den överstökad nu! Ska verkligen kämpa järnet nu för att klara den! Vill inte ha den efter mig.

Helgen har varit jättehärlig och innehållit lite av varje:
*massa mys med Johan
*umgåtts med familj och vänner
*Lite shopping (dock mest åt Johan)
*Fest+utgång
*Träning

Var kul med en riktig fest! Men mindre kul idag kan jag säga. Förutom en förmiddagspromenad med Aida så har jag och Johan knappt lämnat soffan, hehe. Men kändes iaf bra med en riktig "urladdning" nu innan tentaperioden!

Nu ska jag sova, klockan är mycket och Johan stackaren ska upp om ca 2 timmar redan! Han ska iväg på jobb i Falun.

Godnatt!

Gillar denna bilden, tagen av Jenny (el Thomas?) en tidig morgon på Las Palmas flygplats jan 2007. Tänk om man fick flyga bort till solen nu..... *drömmer*......
image174

Kommentarer
Postat av: muffe munck

ja det var jag som tog den

2008-03-16 @ 23:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0