Jag=tentamonster?

Jag får utbrott på småsaker, som att skrivaren inte fungerar. Jag är ganska otrevlig att umgås med. Johan undviker att prata med mig för länge på telefon. Hm listan kan göras lång och allt tyder på en sak. Jag håller på att omvandlas till ett fruktansvärt tentamonster! Tur att det snart är onsdag så jag får skiten ur världen. Oavsett hur det går ska det bli skönt att få det överstökat... Har haft svårt att hitta motivation och koncentration här hemma i Kga för att plugga. Borde kanske stannat i Götet..

Påskhelgen har i alla fall varit trevlig. Kul att träffa min elefantbebis till bror lite (hehe). Mysigt besök hos mormor. God mat och massa godis hemma hos mor och far. Kramats med Johan (för lite dock). Träffat massa kompisar. Utgång. Promenad med Pernilla! Ja som ni ser har jag gjort mycket annat utöver pluggandet, lite för mycket.

Nu tillbaka till böckerna...

Hoppas alla har haft en mysig påsk!

                               image185


Kommentarer
Postat av: Elin Fossmo

Haha, vad bra att du avslöjade dig ;)
Börja väl undra vem som jag träffa som kunde läsa min blogg..:P
KLart jag kommer ihåg dig! Kul att se dig! :D
Kramkram

2008-03-24 @ 23:38:15
URL: http://pumanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0