innehållslöst liv just nu

Hunnit bli lördag kväll redan. Ikväll har jag pluggat lite (med betoning på lite) och tittat på melodifestivalen med Caroline (igen:) ). Ännu en helg utan Johan och det börjar bli jobbigt nu. Tur att jag ska hem på torsdag så vi får seees lite!

Igår var vi ett gäng från klassen som bestämde oss för att trotsa plugget och ge oss iväg på en välförtjänt after work. Var mycket trevligt. Blev några öl och sedan en film hemma hos Malin. Känns lite roligt det där med after work.. För att få en bordplats måste man vara där när det öppnar, alltsa vid kl 16... Så man börjar ju ganska tidigt.. Kl 20 någon gång går man hem lite smålullig och det känns som klockan är tre på natten.. Fast då har man ju hela kvällen kvar! roligt..

Så denna helgen har jag haft något till ett liv i alla fall.. Inte baaara plugg. Men imorrn är det skärpning igen som gäller. Dugga (mellanprov) på torsdag igen och en egen lab att förbereda och rapportera. Massor att göra alltså! Har kommit på att jag nästan glömt bort hur man umgås utanför skolan (ja det är så illa). Blir konstigt och finns inte så mycket mer att prata om än just skolan, mat och träning. För det är ju det som mitt liv innehåller just nu. Med andra ord jag har inget liv just nu. Längtar tills den 26 mars då denna kurs är över. Det är helt klart den jobbigaste, mest krävande kursen hittils.

Nu ska jag bädda ner mig under täcket med min härliga tegelsten (läs organkemi bok)!

Kram på er alla♥


Skulle inte tacka nej till en promenad på denna stranden nu..... Las Palmas jan 2007
image169

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja då SKA vi ses;D
Hade inte heller tackat nej till en promenad på stranden just nu...åh så vackert=)
kraam

2008-03-02 @ 10:26:48
URL: http://pernillamariaa.blogg.se
Postat av: anna

tack för ditt svar om lösgodis - har rest så lite själv så det är kul att hör från folk som sett o rest =)
kram vännen!

2008-03-02 @ 22:51:36
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Pernilla

Hihi det såg lite trångt ut va? ;)
Älsklingen ska bygga om så bagaget och baksätet kommer vara Lennox plats=)

2008-03-03 @ 09:23:38
URL: http://pernillamariaa.blogg.se
Postat av: Helena

Halloooj! Det är helt underbart här i Saas-fee som vanligt och känslan efter kalle lever kvar, det var ju trots allt bara en dag sen han åkte...! vi kommer att kunna ses lite kanske nästa vecka, han är ju i Genéve o jobbar nu o då kan vi åka till varandra på onsdagen då båda är lediga. =)

snart ses även vi annika! lagom till födelsedagarna. =)

hör av mig när schemat inför hemkomsten är spikat. =)

TA HAND OM DIG och plugga inte ihjäl dig!!! ;)

KRAM!

2008-03-04 @ 18:16:49
URL: http://dulsian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0