galet väder och hårfärgning!

Imorgon är allra sista labdagen! wihooo! Är egentligen inte så trött på själva labbandet, mest på allt arbete runt omkring. Alla förberedelser som ska göras och rapporteringen som ska ske efteråt.

Idag efter föreläsningen bestämde jag mig för att ta en promenad ner till stan i det vackra solskenet. Men naturen måste känt vibbar av att jag vistades utomhus och poff sa det, så började det hagla/snöa från den blåa himlen! gah, det har inte snöat här en enda gång i vinter, (när jag har varit här) nödvändigt att göra det nu!? Jag som såg våren framför mig. Aja det lilla vita som bildades på marken försvann iaf lika fort som det kom. Tur de.
Blev lite shopping på stan, ett par jeans och en vårjacka! Var länge sen jag shoppade så det var skoj..

Ikväll har jag varit hos Johanna och färgat håret! Ingen större skillnad men ingen utväxt nu iaf. Hon färgade mitt hår och jag klippte henne lite (väldigt lite). Första gången jag agerade frisör, haha.

På torsdag bär det av hem till kga, ska bli skönt. Har bestämt mig för att lämna alla böcker här i gbg. En helt pluggfri helg med inga måsten (med Johan!) är precis vad jag behöver! Har förresten fått jobb i sommar i kga, på apoteket som förra året. Trivdes kanonbra förra sommaren så det ska bli kul att komma tillbaka. Får hoppas att apoteket anordnar en egenvårdskurs nu innan sommaren så att jag får lite mer ansvar!

image171
Hmm nu måste bara blekheten åtgärdas... solariet here I comeee! =)

Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0