ändrade planer

Blir ingen resa hem till Karlskoga på tors, blir kvar här i gbg med mina böcker:( Imorgon är det två veckor kvar till skräcktentan och jag har bestämt mig för att plugga allt vad jag kan denna vecka så jag kan åka hem över påsk i stället. Har bokat biljetter hem på ons nästa vecka! Min kära bror ska på praktik i kga den veckan, ska bli kul o ses! Träffas inte så ofta nu med tanke att han pluggar i Sibirien. =)

Imorgon ska jag iväg på den så kallade ALARM mässan och fjäska in mig hos möjliga framtida arbetsgivare. Kommer dit folk från både norska och svenska läkemedelsföretag och apotek. Ska bli intressant. Kanske kan få lite mer klarhet i vissa frågor man undrat över... Dessutom bjuder de på lunch (=jag slipper laga mat).


min pojkvän går förresten i motorcykel-köpar-tankar. Tänkte föreslå denna. Snacka om vrålåk.
image178


Väldigt blandat inlägg, hoppas det gick att följa någorlunda iaf! Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0