Värmen kom tillbaka!

Nu är jag trött på regn och kyla, vill ha tillbaka den underbara värmen!! Trots att jag jobbar hela dagarna så vore det skönt att kunna vara ute i härligt väder på kvällarna.
Hemma nu från jobbet. Lite småtrött. Som vanligt på jobbet idag, börjar redan bli lite småless, men det är nog mest för jag bara vill ha semester. Aja 5 veckor kvar....

Nu ska jag bara slappa en stund sen får vi se om det blir en lite längre promenad med vovvan.

Har redan visat en annan liknande bild från detta tillfälle men det var så vackert ute då så ni får stå ut med en till...!  Det var en varm härlig kväll några veckor sedan...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha men vill få ett riktigt slut;)

Självklart kommer jag ser fram emot det

kramar

2008-06-23 @ 17:15:32
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/
Postat av: V

Så himla härligt ser det ut ;)

2008-06-23 @ 18:40:00
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0