Utmaning

Här kommer mina svar på utmaningen jag fick förrut! Enjoy....

Regler:
Svara på frågorna om dig själv.
I slutet av inlägget ger du den vidare till 5 andra bloggare.
Och sedan skriver du en kommentar hos deras bloggar att de har en utmaning att hämta.


1. Vad gjorde du för 10 år sen?
Då var jag 13 år fyllda och hade precis gått på sommarlov. Jag var säkerligen en riktig liten skitunge och hängde runt med Emelinda, Josefin, Lisa, Helena mfl för det mesta. Var nervös för att börja en ny klass på högstadiet. Fick min första mens. Ja, vad hände mer den sommaren....? Minnet är kort.... (uppdatera mig gärna Lisa!:))

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag? (fredag)
♥ Lång sovmorgon
♥ Handla mat inför kvällen
♥ Hinna med en springrunda
♥ Duscha och göra mig iordning
♥ Fira midsommar ute i en stuga i skogen!

3. Godis jag gillar
Är en riktig liten godisgris och skulle inte kunna leva utan smågodis. Det är verkligen min största last! Speciella favoriter är röd/svarta döskallar, dumle, geisha och sura röda flaskor :) Det vattnas i munnen bara jag tänker på dem......

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär
♥ Till en början skulle jag säkert tokshoppa!
♥ Ge pengar till mina nära och kära, se till så att de har det bra.
♥ Köpa drömhuset och drömbåten!
♥ Skänka en del till forskning och bättre behövande.
♥ Resa massor!

5.  Städer/orter som jag bott i
Kära Karlskoga och underbara Göteborg!

Jag utmanar:
Malin

Alla de jag tänkt utmana är ju redan utmanade ju :) Får se om jag kompletterar listan senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0