Sötnosan



Tycker verkligen om denna bild på sötaste Aida! Därför får ni stå ut med den igen. Har inte varit ute och fotat några nya bilder de senaste dagarna, men stå ut, snart kanske jag får en ny kamera och då blir det bilder i massor kan jag lova :)

Kvällen har spenderats med Lisa. Blev först en liten promenad (jag kände mig dock inte alls pigg) sen bar det av till Ica för att köpa lite kvällsmat. Goda mackor med allt möjligt pålägg blev det! Vi hyrde även en film, "Predikanten" av Camilla Läckberg. Var väl sådär tyckte jag, böckerna är mycket bättre. Tack för tipsen på bra filmer, ska kolla in dem när jag hyr film nästa gång!

Nu ska jag sova och kurera mig. Imorgon vill jag vara pigg och frisk! Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Lexie

tack :D ja att fota är verkligen underbart :D vad är det för kamera? :)

2008-06-30 @ 23:28:30
URL: http://musicofc.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Åh vilken go bild! :)

2008-07-02 @ 20:46:27
URL: http://milixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0