Livad fest

Det blev en riktig tjejfest igår. Ungefär 15 tjejer var vi här hos mig. Kvällen blev riktigt lyckad och avslutades med allsång till Björn Rosenström på statt. Johan och jag somnade sittandes i soffan när vi kom hem och vaknade upp runt 5-6 tiden av nackont, då tvingade jag ner oss till sängen, hehe. Nu mår jag lite sådär, lite huvudvärk och ett väldigt sug efter pepsi. Tur att Johan är iväg och handlar det till mig nu :)

Någon bild kanske dyker upp från kvällen lite senare!! Idag blir det en riktig mys/bakis/segdag!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: V

Åh, livade fester kan vara riktig underbara ibland. Släppa loss. Jag tror vi behöver det. kramkramkram

2008-06-29 @ 14:07:17
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hihi tack för en super kväll gumman, detta måste vi göra om!

kraaam

2008-06-29 @ 21:40:15
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0