Shopping gbg 2

 

Denna kjol fyndades på Lindex för endast 99:-. Bilderna gör den inte alls rättvisa, den är lila (inte blå som det ser ut på bilderna) och den är hög i midjan!

Hemma från jobbet nu. Köpte med mig glass och åkte förbi mormor en sväng efter jag slutat. Glassen avnjöts på hennes balkong i solen, härligt med värme! Nu är jag väldigt trött och ska nog vila en liten ministund:) Sen blir det förhoppningsvis en promenad, behöver röra på mig! Imorgon tänker jag nog springa igen, är fruktansvärt trött på att vara förkyld nu!

Haft en bra dag? ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

SV: Jo Thailand var underbart!

2008-07-09 @ 19:27:20
URL: http://johannavk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0