Semester!!

Äntligen har jag gjort min sista dag på jobbet! Kommer självklart sakna alla arbetskompisar men jag kommer nog tillbaka:) Känns iaf väldigt skönt med lite ledigt nu. Behöver verkligen det! Ikväll åker jag och Johan med mamma och pappa ut på båten. På sjön är det bästa stället att vara på i den här värmen! Ska bli underbart! Ska bada, sola, grilla, njuta, läsa och fota massor!

Igår efter jobbet umgicks jag med Lisa och hennes föräldrar. Vi var ute och åt på Strandkanten. Guu vilken god mat! Tack igen :) Och det där grattiskortet kommer snart Lisa, även om det är lite försenat ;) Tro inte att du slipper undan!

Hade en jättehärlig sista dag på jobbet. Massa fika, presenter och prat! Inte mycket jobb med andra ord. Dessutom fick jag gå hem en timme tidigare! Dagen till ära bar jag min fina prickiga klänning...

 

Stora canon var på laddning, detta gav lille canon en chans att briljera. Han lyckades dock inte så superbra, blev väldigt suddigt.

Ha en underbar helg nu alla!!!

Kommentarer
Postat av: V

Åh prickigt är så fint. Det där såg ut som en riktig finis till klänning :) kramkram

2008-07-26 @ 17:44:45
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/
Postat av: Wooowusa

Wonderful site. Please continue this great public service.

2010-09-07 @ 13:45:26
URL: http://www.wooowusa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0