Regn och återblickar från helgen

Idag öser regnet ner och det är kallt ute. Jag är ledig och har haft en riktig sovmorgon. Vaknade utsövd vid halv 11 tiden. Känns overkligt att det var nästan 30 grader varmt i helgen. Känns nästan som att jag varit utomlands och nu har kommit hem till kalla Sverige. Usch, vill ha tillbaka värmen!

Idag tar jag det bara lugnt och försöker bli av med min hemska förkylning. Sitter och knaprar jordgubbar och kollar runt lite på internet + ser på tv. Funderar på att hyra någon film senare. Vad hittar ni på en grå dag som denna?

Kolla in utsikten från Lisas balkong i gbg....Man ser nästan hem till där jag och Johan bodde förrut :)



Kommentarer
Postat av: Mortenlily

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2008-09-12 @ 11:53:01
URL: http://mortenlily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0