Grus i ögonen idag och en längtan till sjön..

Efter att ha vaknat 711 gånger inatt och sovit allmänt oroligt känner jag mig denna tisdagmorgon väldigt outvilad. Känns som jag har grus i ögonen som inte vill försvinna. Min söta vovva är också så himla morgontrött (precis som resten av familjen)! När jag kommer upp på morgonen öppnar hon ett litet brunt öga och blänger på mig som om jag vore dum i huvudet för att jag går upp så tidigt.
Idag känner jag en stark längtan efter semester och sjön... Vill vara ute till sjöss och sola och bada! Men bara att hålla ut, inte långt kvar till semster nu.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

yes håll uuut! ;) jag har också semester snart, ska bli skönt!

2008-07-15 @ 17:12:11
URL: http://malinminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0