Första riktiga semesterdagen

Haft en helt underbar helg ute på sjön! Det enda stället som är skönt att vara på i denna sommarhetta tror jag! Med svalkande vindar, svala dopp och kalla drinkar kan man inte annat än att stortrivas. Nu är jag tillbaka och den första morgonen på min semester (eller som Johan anmärker, sommarlovet) har just passerat. Det är en så härlig känsla att vakna upp och känna att jag kan göra precis vad jag vill. Slumrade om en stund innan jag steg upp för att äta lite frukost. Skrotade omkring lite här hemma, slängde i en tvätt bland annat innan jag satte mig här vid datorn en sväng. Nu väntar jag på ett samtal från Lisa. Vi ska åka ut till båten idag med för att sola och bada. Det gäller ju att passa på att njuta av värmen!

Hoppas ni också haft en bra helg?

En svävande Gin & Tonic?




Massa fler bilder kommer....

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/2008/july/tavling-5.html#comment



tävling med jätte lätta regler!! ingen med och tävlar än, 10 personer vinner, pågår bara t.o.m. 31 juli!! :)

2008-07-28 @ 16:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0