Träning med träningsvärk

Är nyss hemkommen från ett krafttag-pass. Var länge sen jag körde ett sånt pass vill jag lova... och det kommer att kännas imorgon. Hade redan en del träningsvärk från gårdagens pass vilket gjorde detta passet jobbigare.... Men tror jag klarar mig från en akut-fas-reaktion denna gången iaf.. haha jag blir skadad av allt jag pluggar.

Imorgon är det tisdag, vilket innebär första provet för veckan... Lab säkerhetsprov... usch man måste klara det för att få sätta sin fot på labbet. "Labbandet är ingen barnlek längre" förklarade vår föreläsare strängt. Men det mesta är ganska logiskt iaf... Typ smaka inte på kemikalierna, kasta inte kemikalier på varandra osv... haha!  Ska nog gå vägen.

image148

I helgen kommer Pernilla hit och hälsar på! Ska bli jätteskoj! Blir shopping och partyy =)

Nej... Nu plugg.......

Hoppas ni haft/har en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

hihi hittade inget alls på stan, jävla karlskoga;)
Ja det ska bli så kul, längtar som faan.
Soffan låter perfekt=)

Låter nästan lite läskigt det där med labbet, men det klarar du=)

kram

2008-01-28 @ 17:39:44
URL: http://pernillamariaa.blogg.se
Postat av: Anonym

ååh va jag stör mig på att de heter "krafttag" haha ;) mm ev nu på söndag! vi kan ju höras i veckan o bestämma ngt. jag skulle på den ikväll egentligen, men fick ont i benhinnorna igen just idag så jag bestämde mig för att åka hem o behandla dem istället :S
ha en fin kväll, hörs snart! kram

2008-01-28 @ 20:16:37
URL: http://malinminelli.blogg.se
Postat av: Thomassimone

Great site!!!

2008-10-27 @ 13:59:53
URL: http://thomassimone.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0