Let's Dance premiär

image130

Blev en riktig pluggfredag igår med en lugn kväll framför tvn (+böckerna). Såg på Let's Dance premiären. Egentligen är det ett program som jag inte gillar sådär jättemycket, men likförbannat sitter man där varje fredag och kommenterar de fina klänningarna och alla dansmoves... Bra fredagsfördriv helt enkelt. Årets Brandeby måste ju helt klart vara Uffe, årets hetaste par enligt mig är snickar-Matte och Carin... Även om de får jobba lite på dansen:)

image129

Nu är det lör förmiddag, vilket innebär plugg och lite skidor på tv. Tänkte pallra mig ut på en springtur också men iskallt regn...Vet inte om jag är så sugen:)

Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: anna

hoppas du får en skön söndag! kram!

2008-01-13 @ 11:44:15
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Tiniusada

Cool site ... I like it :)

2010-05-06 @ 12:43:40
URL: http://tiniusada.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0