I'm like a biiird

Äntligen fri igen från tentaplugg och ångest! Sköönt... Tror tentan gick hyffsat också.
Nu kan jag äntligen börja leva igen, som efter varje tentaperiod:

Duscha. Går väl typ 3 dagar minst mellan man tvättar håret i tentatider...Jag vet äckligt.
Städa. Lägenheten är inte fräsch.
Äta bättre. Mycket mackor och fil har det blivit.
Framför allt, umgås med vänner, träna, gå på stan och göra andra roliga fria saker!

Känns som allt annat, hela världen runt om, kopplas bort när man pluggar till en tenta. Man bli så fruktansvärt osocial! Japp nu är det iaf över och jag ska sluta tjata om det!
Jag och Malin firade iaf att tentan var över genom att ha en myskväll hemma hos mig med tacos, ostbågar och Let's Dance. Helt klart rätt par som åkte ut! Imorgon blir det stan och inflyttningsfest på kvällen, nice.

By the way... Alla som bor på västkusten håller väl sig inne inatt? Ska regna och blåsa stooorm! Jag ska sova jag.. Är fruktansvärt trött...

2 bilder från nyår, Jag och Madde (värdinnan) på första, och jag och Linda på andra :)
image134   image135

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej gumman=)
Va skönt att tentan är över, håller tummarna att det gick bra.
Ja håll dig inne idag, stormen ska tydligen vara värst i gbg=(
Föressten vad gör du nästa helg eller helgen efter det? För jag funderar på att komma och hälsa på=)

krama

2008-01-19 @ 09:33:24
URL: http://pernillamariaa.blogg.se
Postat av: Anonym

sköönt med avklarad tenta! fina kort!
yes tycker också vi borde styra upp ngt snart, kanske lets dance på fredag?
pusspuss

2008-01-19 @ 17:30:33
URL: http://malinminelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0