Härligt väder.....

....Om man gillar stormbyar och snöblandat regn då.... Fyyyyy vilket väder det är! Iskalla droppar/slask som blåser mot en med en superdunderhastighet.... Gick hem från skolan och gick och handlade lite...Annars har jag inte varit ute mer! Säkrast att stanna inomhus sånna här dagar!

Puh vilken vecka det varit i skolan. Känns inte som jag gjort något annat än att plugga. Men nu är säkerhetsprovet och metodikprovet avklarade och förhoppningsvis är det bara att börja labba på ons! Har inte fått svar på det sistnämnda provet men det kändes helt ok när jag skrev det idag. Känner mig dock helt slutkörd ikväll... Ögonen vill bara falla ihop... Ska bli skönt med en liten sovmorgon imorrn!

Brukar vanligtvis vara relativt pigg när jag väl kommit upp på mornarna men imorse.. Gud... Gick åt fel håll när jag skulle till duschen (har hänt förr), tog balsam istället för schampo, höll på att somna stående i duschen osv... Snacka om trött. Man ska helt enkelt inte plugga till sent på nätterna! (Sen skulle det underlätta om man inte hade grannar som började flytta och släpa möbler kl 6 på morgonen..)

Ledig imorgon som sagt.. Då blir det lite plugg, tvättning, städning (jag får ju finbesök i form av ett städfreak ;) Då måste det ju vara fint), och träning innan jag ska möta upp Pernilla på stationen! På kvällen blir det troligtvis lite party! Sing-star kväll på Hvillan... Hm... Tror jag ska undvara dem min vackra stämma dock.....

Oj blev ett långt inlägg men skönt att skriva av sig lite om veckan...!

Vad tycker ni förresten, blond eller brunett? Funderar på¨något mellanting till sommaren..(Dagens i-landsproblem)

image149   image151

image150   image152

obs... kortet högst upp till höger är mkt gammalt! Vad kort hår jag hade på den tiden....

Hoppas ni får en bra helg! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0