Synd om mig idag

Har råkat dra på mig en förkylning... och feber... usch! Igår kände jag mig lite öm längst halsen men gick ändå o gav allt på ett tufft cykel-cirkel pass, så jag får väl skylla mig själv antar jag... Så nu snorar jag och Caroline ikapp när vi labbar. Gick verkligen inte bra på labben idag, ALLT gick fel kändes det som och resultatet blev värdelöst. När jag äntligen kom hem slängde jag mig i soffan och sov i hela två timmar! Känns dock som om jag inte kommer ha några problem att somna nu ändå.. En riktigt usel dag helt enkelt. Hoppas er har varit bättre!

idag fotades det lite på labbet, ska försöka få korten skickade till mig så jag kan visa hur vi labråttor ser ut när vi är in action =)

Idag får ni nöja er med lite vårinspiration för garderoben...

      

Allt från www.asos.com

Det drar i shoppingnerverna!

Nu ska jag kurera mig, har verkligen inte tid att vara sjuk! Imorrn blir det skolan hela dagen igen. Men ingen lab, vilket känns skönt.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Taylormayde

Interesting.

2009-11-13 @ 09:33:48
URL: http://www.taylormayde.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0