Ingen semla för mig

Nepp trots att jag var bra sugen blev det ingen semla för mig idag på självaste fettisdagen. Och det var inte för att jag skulle känna mig nyttig, nej nej, det var för att jag inte orkade gå iväg och köpa mig en =) Haha lat som man är...
Är helt slut i kroppen efter ett jobbigt cykel-cirkel pass... Måste nog varit rekordtemperatur inne i cykelrummet idag, gick knappt att få luft!

Så kallad dugga på tors.... Jag kommer antagligen inte klara den men kommer ändå gå dit och ge det ett försök. Imorgon ska vi ha vår första labdag, får se om jag kommer hem välbehållen!

Vet ni, Malin och jag hade nästan bestämt oss för att springa Göteborgsvarvet och gick entusiastiska in på deras hemsida för att kolla hur man anmäler sig... Tror ni inte att det då är FULLT? Var ju verkligen på g där... Men aja är väl inte meningen att jag ska springa i år. Är säkert storm ändå den dagen. Kan ju iofs dyka upp biljetter senare, får vänta och se helt enkelt.

Vad tycker ni det heter förresten? Fettis-dagen eller Fet-tisdagen? Har alltid undrat vilket som är rätt.... Jag har då alltid sagt det förstnämnda.

image154

Kommentarer
Postat av: Pernilla

neee så typiskt, kanske inte va meningen att du skulle sprnga da;D

krama

2008-02-06 @ 19:38:02
URL: http://pernillamariaa.blogg.se
Postat av: bin laden

Jo humlan, det heter fet-tisdagen. Tanken är inte att mobba de som är lite överviktiga. Ta en semla vetja. Och var inte ledsen att du inte fick vara med och springa, det går kalasbra att springa samma runda dagen efter - gratis och så mycket mindre trängsel!Förresten, genom att skriva något med anknytning till skäggiga killar med vapen så fastnar din blogg nu i alla amerikanska säkerhetsfilter och vips - du får massa nya läsare på en massa säkerhetstjänster. Du kan väl hälsa en fettis-semla till dom!

2008-02-11 @ 00:47:41
Postat av: Maria

Synd att du inte fick dig en semla! Jojomen säger också fettis-dagen ;)

2008-02-11 @ 15:53:49
URL: http://larose.blogg.se
Postat av: Arnlina

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2010-04-09 @ 09:16:27
URL: http://arnlina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0