Ensam lördagkväll

Sitter nu här i min ensamhet och är otroligt trött... Har haft en heldag på stan idag med först Helena och sen Malin. Har shoppat en del! Var ett tag sen jag shoppade nu faktiskt (tro det eller ej!) Blev jeans, skärp, 2 nya the sorter, teburkar och ljushängare till fönstret (blev superfint!).
En lyckad dag alltså som avslutades med en fika på expresso house och sen bio. Vi såg "I Am Legend" med Will Smith. Jag tyckte den var riktigt otäck! Blev rädd så jag flög i biostolen ett antal gånger! haha någon som är lite lättskrämd tror jag! Mardrömmar inatt it is...

Gårdagkvällen blev mycket lyckad, började som sagt på Hvillan och fortsatte sedan på Dancing Dingo där vi svängde våra lurviga! =)

Nej nu blir det sängen...... Imorgon blir det plugg och träning för hela slanten! Förresten.. ett dilemma... Kan verkligen inte bestämma mig om jag ska springa Göteborgsvarvet eller inte.... MÅSTE bestämma mig väldigt snart! Vore kul men samtidigt vill jag inte sätta mer press på mig själv än vad jag redan har denna terminen... Hm, tåls att fundera på...

Godnatt!

Indonesien förra året, mm längtar tillbaka till de goda drinkarna! Jag, Johan och Johans bror Robin!
image153


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för igår! :)

2008-02-03 @ 11:08:23
URL: http://malinminelli.blogg.se
Postat av: Helena S

spring spring spring! det kommer bli jättekul ;)

kul att höra ifrån dig! saknar dig min vän!

kramar i mängder

2008-02-03 @ 21:58:46
Postat av: Pernilla

Klart du ska springa, du är jue en hurtbulle=)

Joo helgen funkade bra i allafall, har funderat mycket och kommit fram till att jag ska ta all hjälp jag kan få. Så fort jag är redo kommer jag och hälsar på dig, det är mitt mål=)

Ja det är grymt mycket snö här, helt galet. Det har visserligen regnat nu så det inte lika mkt snö.

kramar

2008-02-04 @ 12:43:49
URL: http://pernillamariaa.blogg.se
Postat av: Maria

Spring, de klarar du!

2008-02-05 @ 16:59:44
URL: http://larose.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0