Årets första cykelvurpa

Hoppas allt är bra med er därute. Här är det stressigt i skolan som vanligt. Tänkte iaf skriva en liten uppdatering =) Imorse var det blixthalka ute när jag skulle cykla till skolan. Sån där halka som inte syns. Precis innan jag skulle ta en kurva cyklade en tjej om mig. Jag såg till min fasa hur hon ramlade omkull då det var blankis i kurvan. Jag hann tänka "oooj häär är det halt" innan jag följde samma exempel som tjejen innan och vurpade jag med. Där låg vi helt plötsligt på backen och tittade på varandra. Vi fick oss ett gott skratt (som tur var!). Måste sett hysteriskt roligt ut, hihi!

Efter en lång dag i skolan skyndade jag mig hem och slängde i mig lite mat och sen bar det av till gymmet för ett spinningpass. Ett fruktansvärt jobbigt sådant kan jag tillägga. Efter 20 min ville jag inte mer, men var bara att bita ihop!=)
Detta inlägg speglar väl i stort sett hur alla mina dagar ser ut just för tillfället. Så ni kanske förstår att det inte blir så många inlägg här på bloggen! Men det blir bättre efter den 16e, lovar!

Imorgon kommer Johan hit! Behöver verkligen en helg med honom nu! Ska bli skönt att bara ta det lugnt tillsammans!♥ Kanske orkar vi med lite shopping också! Är väldigt shoppingsugen, har inte varit nere på stan på hur länge som helst!
Massa kramar från mig!


Bambi (på hal is) får illustrera denna dag.

Kommentarer
Postat av: Helena

haha faktiskt lite typiskt dig att ramla på cykeln... det har hänt ett antal gånger förr... =) tur att du inte slog dig illa!



hoppas du får en bra helg. jag hinner inte heller blogga så mkt nu... men det kommer en tid..!



kramkram!

2008-12-04 @ 23:20:21
URL: http://ingivelser.blogg.se/
Postat av: Karin igen...:)

Hihi min kille e ju hundmänniska oxå, hoppas jag kan bearbeta honom lite =P Haha



Kramar

2008-12-05 @ 00:48:46
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Melina

godmorgon:)

2008-12-05 @ 10:59:53
URL: http://mmelina.se
Postat av: Lilla Fröken

Ja kanske du kan dricka glögg och mumsa på pepparkakor med din Johan i helgen då. :)



Cykelvurpan lät både komisk och hemsk samtidigt. :p

Jag hoppas att ni både hade hjälmar på er för man vet aldrig hur man ramlar när man halkar med cykeln.

Jag har själv ramlat med cykeln på halka och jag minns hur jag tyckte att det kändes otäckt.



Trevlig kväll! :)

2008-12-05 @ 16:41:58
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Postat av: Solli

Såg att du varit med och tävlat i en

annan blogg. Just nu lottar jag ut

exklusiva produkter från Mondiablo.

Tävlingen avslutas nästa vecka och

vinstchansen är väldigt stor då det

ännu inte är många som deltar än.

Därför ville jag tipsa dig ;o)



Ha en underbar helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0