Valborg

Idag är det valborgsmässoafton. Det betyder party för många. Eller en liten utflykt för att kolla på brasa och lyssna på vårsånger. För mig blir det nog ingetdera. Pernilla kommer nog troligtvis hit ikväll. Tänkte dricka lite vin och bara ta det lugnt! Kul att umgås lite när jag väl är hemma. Har hela huset för mig själv då mor och far åker iväg till vänner och Johan har åkt till Norge till deras stuga. Förhoppningsvis blir det lite party på lördag istället.. Känner mig lite partysugen :)
Har invigit mina nya löparskor jag fick av mor och far i födelsedagspresent nu på morgonen. Så sköna :) Av Johan fick jag presentkort på Make-Up store! Nu kan jag handla allt jag vill ha säger jag bara!!!! Längtar!! :D

På tal om skor så kom dessa snyggingar i ett paket med posten häromdan..Från H&M och så sköna! Kommer användas massor i sommar!

image260

Ni får ha en trevlig valborg nu alla!!! Och festa inte ihjäl er nu ;)

Kommentarer
Postat av: anna

skitsnygga skor!

jag gör en massa örhängen, men har inte ens hål i öronen, hehe.

2008-04-30 @ 16:41:11
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Emma

Fina! Lite sugen på såna där. Men jag vet inte, alla verkar så höga så jag skulle nog mest stappla omkring :)

2008-05-01 @ 13:31:03
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0