Stackars fötter

Ännu en fin dag idag! Började även denna dag med en springtur.. Till skillnad från igår: 1. Lyckades jag få igång min Mp3 spelare så hade musik i öronen. 2. Det gick segare. 3. De gigantiska blåsorna på mina fötter gjorde ondare...ajaj...
Solade någon timme idag också, så skönt! Sen begav mor och jag oss ner på stan för lite namnsdagsshopping (är Annika idag!). Fick lite krämer, en söt blommig blus och ett nagellack, tack mor!
Dagen fortsatte hos kära mormor med vofflor med grädde och sylt, mumsss! Sen en långpromenad med Linda och Lisa.

Nu är jag och mina fötter helt slut efter denna intensiva dag. Det jag inte hunnit med som jag borde är mitt nedrans skolprojekt. Får ta tag i det nu.... Hoppas ni haft en härlig dag i solen ♥

Kommentarer
Postat av: anna

hoppas du får en fin tisdag! kram!

2008-04-22 @ 01:10:03
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Elin

Jaa tyvärr blire ju så jävla mycke saker plötslig när man rotar i allt inför en flytt!! Men de är gött när de är klart & allt är rensat..:P

Joo, bilddagboken är lite speciel.. men på sidan så har du som en almanacka/kalender på vänster sida..
Där trycker du på nåt datum som är "färgat" så ska de finnas bilder där..:P

2008-04-22 @ 16:40:39
URL: http://pumanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0