solen skiner!

Finns det något härligare än att vakna av att solen skiner in genom fönstret? Skulle dock varit ännu härligare om jag inte drömt mardrömmar innehållande bland annat styckmord hela natten, och vaknat helt genomsvett.... =/

Morgonen har spenderats i skolan, hade en lugn behaglig föreläsning. Nu har jag smällt i mig en kycklingfilé baguette och ska strax ta en promenad ner till Ica Maxi med Carro och helghandla lite! Blir nog träning senare... Så måste jag fortsätta städa (kom inte så långt igår heller).

Dagen till ära har jag invigt min skinnjacka för i år, men måste erkänna, det är fortfarande några grader för kallt för en frysgris som mig med vårkläder :) 

Inte så intressant inlägg men men... Det får duga!

Nu måste jag gå!

update: Det är VISST varmt nog för vårjacka!! Shit vad varmt det var att gå till Ica! Blev en glass i solen =)


Kommentarer
Postat av: Helena

götet måste vara underbart i vårtider! =) kommer ju dit om inte alltför lång tid. vi har kickout med sts. 17-18 april tror jag bestämt att det är!

vill se dig snart min vän!

saknar dig!! :D :D :D hoppas allt är bra, det ser ut som att du mår toppen iaf! kRRRRAAM!

2008-04-03 @ 15:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0