Sol!

Det är verkligen varmt ute idag! Hört att det varit snöstorm på många ställen runtom i landet igår. Inte här. Här är det strålande sol och vårvärme! Har varit och handlat lite mat inför helgen och håller nu på att städa lite. Ska möta upp Helena på stan runt tretiden och lite senare ska vi nog bege oss ut till Skatås för en joggingrunda i det fina vädret!

Hoppas på att Johan kommer ikväll....!! ♥

Kom på att jag måste läsa lite egenvård också idag då jag ska gå en egenvårdskurs utöver min vanliga skola. Detta gör jag för att få lite mer ansvar när jag jobbar på apoteket i sommar! Mindre kul dock....



                   image224
                   En ego-puss till er ;) oh ja pussmun är mitt signum, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0