partybilder

Här kommer lite utlovade bilder från lördagens party (bättre sent än aldrig):

   

För många glas vin? Eller var det jordgubbsisdrinkarna? =)
 

Undrar var vi hittade vår klädinspiration från denna kväll? Hm... Lika var vi iaf....

Idag har va haft föreläsningar både förmiddag och eftermiddag... Drygt... Dessutom var läraren väldigt sövande och likaså ämnet hon pratade om (läkemdelsnomenklatur).

Städningen blev såklart inte av igår så borde verkligen ta tag i den nu. Johan kanske kommer imorgon och då vill man ju ha hyvsat fint i alla fall:) Åhh hoppas han kommer, en myshelg med honom skulle sitta riktigt fint nu:)

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, jaa men de är bara roligt att få kommenterer:D
Har inte så många läsare tyvärr, bloggen är inte intressant nog..

Jaa overallen är sååå värdefull!!
Förr fick jag ägna så lång tid åt att trassla ur massa pinnar efter vi vart i skogen, nu slipper jag de:D

Såg ut som om ni hade ganska kul på er party kväll ändå ;)
kramkram

2008-04-02 @ 19:56:03
URL: http://pumanan.blogg.se
Postat av: anna

roliga bilder =)

ja det är lustigt hur kroppen funkar ibland.

jag har som ambition att svara på kommentarer jag får och vill även besöka bloggar jag gillar och skriva egna kommentarer som bara inte är rena svar på tal...Vill inte vara en sådan där bloggare som aldrig svarar eller bara skriver svar på sin egna blogg.

kram!

2008-04-02 @ 22:26:58
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Pernilla

Japp..men efter att jag beställt fanns d bara 3 kvar..så det är nog redan slut=/
Snygg du var på bilderna...vi får parta nästa ggn du kommer hem till karlskoga.
Kraam

2008-04-03 @ 13:42:47
URL: http://pernillamariaa.blogg.se
Postat av: Jacobtirill

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2008-12-04 @ 19:09:26
URL: http://www.enequist.dk/jacobtirill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0