Längtar efter helgen...

Idag är det tisdag och jag är ledig. Eller ledig kanske var fel ord att använda, jag ska jobba med mitt projektarbete. Ska vara inne ett utkast innan fredag. Är ganska svårt att förstå alla artiklar så kommer nog att ta sin tid. Ser ut att vara soligt ute idag igen, härligt! Nu är snart våren här på allvar. Det är så ljust nu, fortfarande ljust vid 20 på kvällen ju!
Utöver att plugga står träning och kanske en liten stanrunda på schemat idag.
Åhh längtar till helgen nu... Då kommer Johan.....!

pusss på dig :) Bild från Indonesien för ca ett år sen (shit det har redan gått ett år!!!!)
 image220

Märks kanske att jag inte har så mycket att skriva om, bara kände för att uppdatera lite ändå! aja kram på er! ♥


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Snart är det inte långt kvar till helgen så du får kramas och pussas med Johan=)
Söt bild föressten!
kraama*

2008-04-09 @ 16:29:26
URL: http://pernillamariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0