home sweet home

Restaurangbesöket härom kvällen blev mycket lyckat. Maten var supergod och det var såå kul att träffa Helena igen! Det är lustigt att det kan vara evigheter sen man sågs men ändå känns det som det var igår! Hoppas att få se lite mer av henne i sommar då jag fattade det som att hon ska hålla sig inom Sveriges gränser :)

Nu är jag hemma i kära lilla Karlskoga hos mor och far. Solen skiner från en blå himmel så ska nog ta mig en långpromenad med vovvan snart. Sen kanske det blir lite solande från vår balkong på taket... Få lite färg på den vinterbleka hyn vore ju nice... Sen måste jag ju fortsätta att skriva på projektet också men det tar vi senare....

Tror ni inte att jag, trots att jag kom ihåg att ladda och ta med mig kameran till restaurangen, glömde bort det viktigaste, att fota! haha blev iaf nån bild efter maten.... Mörka men bjuder på en iaf...

           image238

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0