årets första grillning!

              image249

åh vad trött jag är. Är inte van vid så tidiga mornar som imorse! Var tvungen att gå upp i ottan för att jag hade en dataövning i skolan. Var där till 11, sen drog Malin och jag ner på stan en sväng! (shoppade igeen :) Bilder kanske dyker upp för dom intresserade! Är så nöjd med mina små fynd!) Sen var det hem och turbostädning som gällde eftersom jag skulle visa lägenheten för en kille. Hoppas han vill hyra den i sommar nu...
Kvällen har spenderats hos therese med årets första grillning! Superdupergoda blev våra grillspett :) Undrar varför man aldrig grillar på vintern? Hmm men det är ju något alldeles speciellt när värmen börjar komma, det luktar nyklippt gräs och grillmat... åh sommar!!!

Kommentarer
Postat av: Johanni

åh va mysigt med grillning!

2008-04-26 @ 12:57:28
URL: http://imeandmyself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0