So you think you can dance

De senaste dagarna har verkligen gått i ett. Alltid något att göra: träna, skola, Ullared, umgås mm... Men jag trivs med det! Skönt att det händer något hela tiden! Kanske för att jag är så otroligt sällskapssjuk...Så nu när jag inte har Johan här nära mig hela tiden får jag helt enkelt hitta på massa annat.  Tur att man har kompisarna:)
Idag har jag varit i Ullared och fyndat ;) Kommer alltid därifrån med en hel del extra utöver det man tänkt sig, men jag tyckte ändå att jag lyckades sortera bort det mesta onödiga! Var väldigt lugnt där (lite folk) om man jämför mot sist jag och Pia var där. Skönt. Inga köer och så, och inte så många krockar och vredesutbrott :)

Ont i hela kroppen har jag, en massage skulle inte sitta helt fel.. Har tränat hårt nu i tre dagar i rad så imorgon känner jag att jag måste vila. Det ska jag göra genom skola + sedan en sväng på stan med Malin. Men först.... en härlig sovmorgon! Börjar inte förrän efter lunch!

Har precis tittat på "So you think you can dance" finalen... shiiiit vad duktiga de är! Blir såå imponerad av dem! Tänk att kunna dansa så bra...Hejjja Danny och Sabra!! Blir nästan lite sugen på att återuppta dansandet igen...

nehepp blir visst ingen bild idag, vill inte fungera... Sånt är livet...

Nu ska jag nanna... sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa börja dansa igen! :D

2007-09-26 @ 20:51:48
URL: http://malinminelli.blogg.se
Postat av: Helena

sötnos, vad kul att du fixat bloggen så fint! jag har visst inte varit här på länge... men nu har jag all tid i världen!!! kommer du till kga den 12-14 okt? gör det, malin o jag kommer då, mamma fyller år! hoppas vi ses snart. =) PUSS

2007-09-27 @ 12:55:09
URL: http://dulsian.blogg.seHelena
Postat av: Helena

japp, kolla datumen så hoppas jag att vi ses då! kram goding!

2007-09-27 @ 20:53:29
URL: http://dulsian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0