min nya frissa

Ojoj vilken dag! Söndag kväll och imorrn börjar skolan, känns lite småkonstigt men ska bli kul och träffa alla! Sitter nu i min nya lägenhet i min ensamhet och fryser... Johan har åkt för ett bra tag sen och jag saknar honom redan. Vi har hållt på o fixat i lägenheten idag och varit på Ikea, storhandlat mat mm. Blir en tidig sänggång för mig ikväll känner jag. Vi börjar kl 9.00 med upprop imorgon och sen är det föreläsningar hela dagen fram tills kl.16, lång dag!
Firmafesten var supermysig, vi var ute vid en ö och grillade och drack gott :) Kommer bilder imorgon!
Nu ska jag fortsätta packa upp allt, hur mycket som helst är det!


okeej här kommer lite ego bilder :) ganska stor skillnad från mitt forna blonda jag!

image71 image72

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sååå snygg, helt klart snyggare som brunette;)
kram !

2007-09-02 @ 22:43:41
URL: http://thisismylife.blogdog.se
Postat av: Linda

SNYGGING !!

2007-09-03 @ 13:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0