Kräftfest & mys

Det har varit en mysig helg som bjudit på lite olika saker. I fredas hade vi en liten kräftfest hemma hos Johanna, vi hade hur kul som helst! Alla var på bra humör och maten var supergod! Lite sent med kräftkalas kanske men men... Är ju så gott!
I lördags var jag och Caroline på stan i stort sett hela dagen, shoppade lite. Men det var grymt mycket folk på stan så det gick knappt att ta sig fram. Att man aldrig lär sig... Borde bojkotta stan på lördagar helt enkelt! Speciellt efter löning. Efter stan blev det lite bad och bastu i vår fina anläggning som hör till vårt bostadsområde! Kvällen spenderades hos Malin med godis, äppelkaka och film :)
Idag har jag haft en träna och städa dag kan man säga. Körde box cirkel förrut... Nu är jag helt slut i min högra sida... (hmm får nog lära mig att ta i med båda sidor lika mkt kanske) Men skoj att boxas lite iaf:)

Sov dåligt inatt då några jobbiga (säkert fulla) människor fick för sig att plinga, banka och rycka på alla dörrar i hela huset runt fyratiden. De höll på en bra stund och de skrämde skiten ur mig kan jag säga.. Tänk om man hade råkat glömma att låsa dörren och de helt plötsligt störtat in i lägenheten... Hade dött av skräck... Ja är lättskrämd..

Lite bilder från fredagen...

Carro, Chris och jag                                                   Malin och Julia
image85     image87
Johanna
image86

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack gumman för länken. Den var till stor hjälp!
Kolla får du se: http://pernillamariaa.blogg.se/
Är inte helt klar ännu.
Hoppas vi ses snart....
krama

2007-10-08 @ 17:19:58
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/
Postat av: Edvardsilje

NICE AND WONDERFUL SITE

2010-02-18 @ 09:57:12
URL: http://edvardsilje.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0