På springtur genom stan

Japp... Efter alla föreläsningar om diabes och osteoporos idag var det meningen att jag, Malin och Johanna skulle bege oss ut till Skatås för en joggingtur. Johannas bil ville dock annorlunda. Ville inte ge ifrån sig ett endaste litet liv. Såå istället blev det en joggingtur runt stan... Sprang förbi Liseberg, runt Ullevi, in mot stan, i lite parker mm... Var mycket folk och trafik men var ganska skoj! Rödljus = upphopp, hmm folk tyckte nog att vi var mindre normala, men vad gör det.....?

Bara en dag kvar med föreläsningar denna vecka nu, sköönt. Är ledig på fredag. Då blir det en vända på stan. Måste köpa hårfärg, börjar få en BLOND utväxt.. Känns annorlunda... undrar vad jag ska ha för färg? Har aldrig färgat själv. Tur att Johanna ska hjälpa mig =)

Fick ett trevligt brev idag.. Eller två egentligen... Dels en tröja från nelly och dels en utbetalnings-lapp från vårt förra elbolag (som vi hade när vi bodde på hisingen) på hela 2646 kr!! Tyckte väl att vi betalde lite väl mycket för elen där borta.. Kul med pengar som man inte räknat med!!! Julklappar för dom kanske? Spara? Njaee blir nog lite shopping (=

Har börjat inse att det snart är november (=tenta) vilket innebär att det snart är advent ju! Tiden går så himla fort alltså. Men måste medge att jag längtar lite tills jag får hänga upp min nya julstjärna och plocka fram julsakerna..

Slut på svamlet, nu ska jag sova. Gonatt!! ♥

image104  image105
Är inte detta sett fint? vill haaa....Men lite dyrt känner jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0