Nytt hår och lång partykväll!

Åhh idag mår jag verkligen som jag förtjänar kan jag säga. Blev en lång och rolig kväll/natt igår. Började på vårt kårhus Hvillan med mat och billigt dricka. God soppa, nybakt bröd och äppelpaj för 20 spänn(!). Sen gick vi glada vidare till Skål och drack mer alkohol (haha det rimma!). Vid tresnåret nångång borde vi nog gått hem men då kom vi på att vi ville vidare och dansa, så vi gick till Exet. Var hemma runt sex imorse. Så är rätt trött idag. Lyckades iaf pallra mig ner på stan och ta en fika och strosa runt i lite affärer med Malin, kul att se dig igen!

Innan Hvillan igår färgade Johanna mitt hår (tack!), blev supernöjd =) Inte så jättestor skillnad men slipper den blonda utväxten och det ser fräschare ut! Ingen bild på det idag kan jag säga, känner mig som ett spöke. haha.

Åh vilka julkänslor jag fick när Malin och jag gick omkring inne i inredningsaffärer. Massa julsaker! Längtar!
Ikväll blir det tacos, godis och film med Pia. Måste bara sova en stund först.... zzzzzZZzz....

tihi tröttis...
image106

Ser ni någon likhet mellan oss? Jag är helt klart sötare iaf (haha noot) så här känner jag mig idag.
image107


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0